Portaal voor Advocaten
Om toegang te krijgen tot de beveiligde omgeving hebt u een advocatenpas van de NOvA nodig.
Inloggen Portaal voor Advocaten
Diensten Portaal voor Advocaten
De volgende diensten zijn beschikbaar in het Portaal voor Advocaten:
- Inzage in de klant- en zaakgegevens van lopende asielzaken. Dit geldt voor de volgende zaken:
- VVA Bepaalde tijd PIVA
- Asiel AMV PIVA
- Herhaalde Asiel Aanvraag PIVA
- Zij-instroom na beroep AC (AA-zaken)
- Zij-instroom na beroep RB (VA-zaken)
- Inzage in de status van de asielzaak
- Inzage in dossierstukken van de lopende asielzaak, zoals gehoren, brieven, voornemens, beschikkingen
- Inzage in zaken van gezinsleden, onderdeel van de lopende asielzaak waar u gemachtigde voor bent
- Indienen van dossierstukken in de zaak
- Correcties & aanvullingen
- Zienswijzen
- Aanvullende stukken, zoals verzoek om uitstel, vakantiemeldingen
Ontbrekende zaken en dossierstukken
Mist u lopende asielzaken in uw overzicht of ontbreken er dossierstukken uit een bepaalde zaak? Stuur ons dan een e-mail en vermeld in ieder geval de volgende gegevens:
- V-nummer;
- De dossierstukken die ontbreken.
Alle dossiers worden zorgvuldig gekoppeld aan uw account op basis van uw BAR-nummer. Ziet u toch een dossier of dossierstuk dat niet voor u of uw cliënt is? Stuur ons dan ook een e-mail.
Technische problemen Portaal voor Advocaten uitsluitend melden via e-mail
Kunt u niet inloggen of komt u een technische storing tegen nadat u bent ingelogd? En weet u zeker dat dit niet komt door uw internetprovider? Stuur ons dan een e-mail en vermeld in ieder geval de volgende gegevens:
- Print screen van de foutmelding;
- De datum waarop de foutmelding of storing zich voordeed, inclusief exact(e) tijdstip(pen);
- Korte omschrijving van het technische probleem.
Na ontvangst van uw e-mail wordt uw melding beoordeeld en zo nodig uitgezet bij onze ICT-specialisten.