Portaal Zakelijk veelgestelde vragen
Inloggen met eHerkenning
Alles uitklappen
Alles inklappen
-
Als ik probeer in te loggen middels e-Herkenning krijg ik een foutmelding dat ik niet over de juiste machtiging beschik.
open minus -
Ik log regelmatig zonder problemen in namens mijn bedrijf, maar zodra ik dit keer op de pagina van het portaal kom (te herkennen aan het rijkslogo boven in het scherm) verschijnt de melding "Deze dienst is niet voor u beschikbaar". Ik zie geen storingsbal
open minus -
Ik beschik over een machtiging om namens een ander bedrijf in te loggen in het portaal. Echter, na het invoeren van mijn eigen KvK-nummer en het KvK nummer van het bedrijf waarvoor ik gemachtigd ben krijg ik de melding te zien dat deze dienst niet voor mi
open minus -
Is het mogelijk om de e-herkenningsaccount van een collega over te nemen?
open minus
Vragen over gebruik Portaal Zakelijk
Vragen over invullen online aanvraagformulieren
Alles uitklappen
Alles inklappen
-
De knop ‘verder’ werkt niet. Wat moet ik doen?
open minus -
Ik begrijp een vraag niet. Waar vind ik een uitleg?
open minus -
Ik wil documenten oploaden. Hoe kan ik dit doen?
open minus -
Waarom kan ik de fotokaart niet uploaden?
open minus -
Ik wil meer stukken uploaden dan is toegestaan. Is dit mogelijk?
open minus -
Ik wil graag aanvullende stukken toevoegen aan een lopende zaak. Is dit mogelijk?
open minus -
Ik heb betaald, maar krijg de melding 'indienen niet gelukt'. Wat moet ik doen?
open minus -
Ik heb 2 keer een aanvraag ingediend en betaald, omdat ik geen ontvangstbevestiging kreeg. Wat moet ik doen?
open minus -
Hoe sla ik mijn aanvraag tussentijds op?
open minus -
Waar vind ik mijn opgeslagen aanvraag?
open minus -
Waarom lukt het niet om een tussentijds opgeslagen aanvraag te openen?
open minus