Veelgestelde vragen en antwoorden Portaal Zakelijk
Foutmeldingen eHerkenning
Alles uitklappen
Alles inklappen
-
Waarom krijg ik bij het inloggen een foutmelding dat ik niet de juiste machtiging heb?
open minus -
Als ik inlog in het portaal krijg ik de foutmelding dat deze dienst niet voor mij beschikbaar is. Kort geleden logde ik nog zonder problemen in. Hoe kan dit?
open minus -
Ik ben gemachtigd om namens een ander bedrijf in te loggen in het portaal. Alleen krijg ik een foutmelding na het invoeren van mijn eigen KVK-nummer en die van het andere bedrijf. Volgens de melding is deze dienst niet voor mij beschikbaar. Hoe kan dit?
open minus
Gebruik Portaal Zakelijk
Alles uitklappen
Alles inklappen
-
Is het mogelijk om het eHerkenningsaccount van een collega over te nemen?
open minus -
Waarom zijn mijn aanvragen niet terug te zien op het tabblad Lopende aanvragen?
open minus -
Hoe pas ik online het administratieadres van mijn bedrijf aan?
open minus -
Waarom is de aanvraag voor gezinsleden van een werknemer soms niet te zien in Portaal Zakelijk?
open minus
Online aanvragen in Portaal Zakelijk
Alles uitklappen
Alles inklappen
-
De knop ‘volgende’ werkt niet. Wat moet ik doen?
open minus -
Ik begrijp een vraag niet. Waar vind ik een uitleg?
open minus -
Hoe sla ik mijn aanvraag tussentijds op?
open minus -
Waar vind ik mijn opgeslagen aanvraag?
open minus -
Waarom lukt het niet om een tussentijds opgeslagen aanvraag te openen?
open minus