Wijziging postadressen

​Vanaf 1 februari wijzigen onze postadressen

Wat betekent dit?
Wij vragen u om post die te maken heeft met (de aanvraag van) een verblijfsvergunning of met een naturalisatieverzoek vanaf die datum te sturen naar de juiste postadressen die u hier aantreft. U kunt hier zien wat de postadressen waren en waar ze in zijn gewijzigd (was-wordt-lijst). De juiste adressen staan ook op onze contactpagina.
Als u na 1 februari toch nog post naar onze oude adressen stuurt, wordt dit nog enkele maanden automatisch doorgestuurd naar de juiste adressen.

Vragen?
Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op via de mail of bel met onze informatielijn op 0880 430 430.

Delen

   

Nieuws

Aantal online aanvragen van zakelijke klanten stijgt

- ​Sinds een jaar kunnen zakelijke klanten van de IND aanvragen online indienen in het Portaal Zake...

Licht verhoogde asielinstroom in juli

- ​In juli bedroeg de totale asielinstroom 2.371, dit is 2% meer dan de maand ervoor (juni: 2.316)....

Meer nieuws